به نام خدا...سلام دوستان..امروز یه مطلب بسیار زیبا خوندم که احساس کردم هر چه قدر بخونمش کمه ودلم خواست تو وبلاگم بذارمش..امیدوارم این مقاله بتونه تو پیدا کردن هدف زندگیتون بهتون کمک کنه تا احساس بهتری به خودتون داشته باشین..اگر نمیدانید هدف زندگیتان چیست؟اگر نمیدانید به کجا میخواهید برسید؟اگر نمیدانید چرا الان اینجا، در این مرحله از زندگی هستید؟کاملا طبیعی است. زیرا مکانیزم هدف جویی شما فعال شده و از شما تقاضای هدف میکند. اکثر مردم بدون فعال شدن مکانیزم هدف جویی شان یک زندگی معمولی، متوسط و بی روح را زندگی میکنند تا بمیرند. اما شما فرق دارید.هر انسانی ،در ذهن اش مکانیزمی وجود دارد که ناخودآگاه او را به سمت اهدافش هدایت کند. افرادی که در زندگی احساس سردرگمی میکنند، دقیقا به علت نداشتن هدف مشخص است و یا مثلا اگر فردی به هدفی که خواسته ،دست پیدا میکند،با اینکه به چیزی که خواسته رسیده، در کمال تعجب بی انگیزه میشود، مایوس میشود. زیرا به هدفی که خواسته رسیده، حال ذهن-ش هیچ هدف دیگری را در او پیدا نمیکند.اما خبر خوب اینکه اگر در زندگی سردرگم شدید، شانس این را دارید که به اهداف بزرگی که د گریه ندارد.....
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت: 5:15